Należy do kategorii: Biuro podróży,
Grupa TUI poprzez spółki własne i zależne zajmuje pozycję lidera w branży turystycznej na większości rynków europejskich. Koncern posiada również własne marki linii lotniczych, statków wycieczkowych, hoteli, jak i agencji turystyki przyjazdowej.
Chcąc utrzymać spójny i rozpoznawalny wizerunek lidera branży, opracowano koncepcję wspólnej i nadrzędnej marki „TUI”. Dzięki tym działaniom wszystkie przedsięwzięcia koncernu TUI Group, właściciela m.in. TUI Poland, mogą się pochwalić jednolitym wizerunkiem na całym świecie. Utworzona sieć jest łatwa do identyfikacji i oferuje poziom jakości, jakiego nigdy wcześniej nie doświadczyli klienci przemysłu turystycznego.
Podstawowym przesłaniem koncepcji Grupy TUI jest uzmysłowienie klientom, że koncern towarzyszy im na wszystkich etapach podróży – od momentu wizyty w biurze i wyboru oferty z katalogu, poprzez odprawę na lotnisku, i przelot, aż do pobytu i opieki w miejscu wypoczynku.
Całe wakacje obsługiwane przez jednego operatora? To jest możliwe tylko u nas.
Międzynarodowy i uniwersalny charakter koncepcji „TUI” uwzględniono także przy projektowaniu aktualnego logotypu. Nowy znak firmowy to uśmiech – – symbol rozpoznawalny w każdej kulturze. W ten sposób powstał swoisty parasol, pod którym działają wszystkie marki koncernu.
Całą ideę wyraża również slogan „Discover your smile”, czyli „znajdź w sobie uśmiech”. To zarówno potwierdzenie, że wakacje to dla większości z nas najpiękniejsze dni roku, jak i obietnica dołożenia wszelkich starań, aby urlop spędzony z TUI spełnił wszelkie oczekiwania klientów.
Opinie na temat TUI
Oceń to miejsce i pomóż użytkownikom w wybranu rzetelnej firmy!
To miejsce jeszcze nie ma opinii. Bądź pierwszy.
Znasz firmę TUI?
Oceń to miejsce i pomóż użytkownikom w wybranu rzetelnej firmy!